Beleef en geniet van onze avonturen in de 3e kleuterklas!
Gemeentelijke basisschool "De Duizendpoot" te Bassevelde







donderdag 13 oktober 2011

HET ZIT VANBINNEN

Wat zijn onze derde kleuterklassers leergierig van aard...
Ik krijg te horen van juf Vera dat ze op ontdekkingstocht willen gaan in het menselijke lichaam.
Vooral de hersenen, skelet, hart interesseert hen. Dus we laten deze kans niet liggen en we gaan zo goed mogelijk op een speelse manier leren over ons lichaam. Ik ga me hier ook even in verdiepen en maandag laat ik jullie weten wat op het programma staat.

3 opmerkingen:

  1. heb al eens willen reageren in verband met foto s van zwemmen dat het niet open gaat maar ging niet nog eens langs deze weg proberen mama matz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee voor een thema!
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen in de klas...
    Tot maandag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met het thema, ik ben eens benieuwd morgen...

    BeantwoordenVerwijderen