Beleef en geniet van onze avonturen in de 3e kleuterklas!
Gemeentelijke basisschool "De Duizendpoot" te Bassevelde







vrijdag 1 juli 2011

AFSCHEID

Hallo bloggertjes,

gisteren sloot ik de klasdeur achter me… Met toch een beetje weemoed wel te verstaan. Ik had het me nochtans anders voorgenomen. Maar de kleuters laten groeien hoort er nu éénmaal bij. 
Je bouwt een sterke band op met de kleuter en ik zal ze héél erg missen. Maar als ik volgend jaar tegenover m’n nieuw klasje zit, zullen we het even gezellig en plezant maken!

Mama’s, papa’s, ik wil jullie bedanken voor het schitterende jaar! Ik heb heel aangename herinneringen aan de samenwerking met jullie. Ik was ook super verrast met de ongelooflijk toffe attenties.

Ik wens m’n bijna eersteklassers een schitterende vakantie toe en een superstart in L1!
En aan mijn 2e kleuterklassers, wij zien elkaar terug in september en dan zijn jullie mijn rode kleuters. De grootste en oudste van de klas en speelplaats.

dikke knuffel
juf Gaëlle

1 opmerking:

  1. Van harte bedankt voor de fijne tijd en de goede zorgen dat je aan onze jongen hebt gegeven dit schooljaar en tot volgend jaar.
    Kyani's ouders
    Een prettige en zonnige vakantie

    BeantwoordenVerwijderen