Beleef en geniet van onze avonturen in de 3e kleuterklas!
Gemeentelijke basisschool "De Duizendpoot" te Bassevelde







zaterdag 5 maart 2011

CARNAVAL was leuk en nu wens ik jullie een prettige VAKANTIE!

Ook bij ons kwamen de carnavalkriebels en op vrijdag mochten we eens lekker gek doen! Wat schrok ik toen ik opeens al mijn kleutertjes zag veranderen in lieve gekke dingen... Voor de speeltijd gooiden we eens lekker met confetti en dansten op grappige liedjes. Na de middag werden we geschminkt en om 14u kwamen de eerste ouders, opa's, oma's om met ons mee te stappen. De zon was ook van de partij dus onze stoet kon niet meer stuk. Leuke muziekjes op de trom en trompetten door de fanfare. Bedankt Wouter om die mensen op te trommelen! Ook onze secretaresse en directeur stapten vrolijk met ons mee en regelden politiebegeleiding. Bedankt dus aan iedereen om dit mogelijk te maken en ik wens jullie een supertoffe vakantie!

foto's stoet carnaval

Geen opmerkingen:

Een reactie posten