Beleef en geniet van onze avonturen in de 3e kleuterklas!
Gemeentelijke basisschool "De Duizendpoot" te Bassevelde







donderdag 16 september 2010

ik snoep gezond

Niet alleen is fruit gezond maar het is ook heel lekker. In de eerste week van ons thema maken we vooral kennis met verschillende soorten fruit. Met een blinddoek konden we al heel goed de verschillende vormen onderscheiden. Maar we hebben ook blind geproefd van het fruit. Dat was al een heel stuk moeilijker.
Op woensdag hebben we allemaal uitstekend onze tanden gepoetst en zo de kleine "monstertjes" verjaagd. We gingen ook naar de fruitwinkel inkopen gaan doen voor onze fruitsalade. Morgen gaan we naar de boomgaard om de appel- en de perenbomen te zien. Misschien mogen we er zelfs eentje plukken.
Foto's worden volgende week erop gezet van onze bezoekjes.

foto's thema ik snoep gezond

1 opmerking:

  1. Hallo lieve schatjes,

    Ik kom regelmatig eens een kijkje nemen op deze blog. Zo kan ik stiekem ook meevolgen wat jullie allemaal doen dit schooljaar.
    Ik kom snel nog eens langs!

    Knuffeltje voor alle kleuters en de juffen.
    Juf Vera

    BeantwoordenVerwijderen